Permalänk
Medlem

Wow! Jag är grymt imponerad

Helt sol-klar 10a från mig

Bra jobbat.

Visa signatur

CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.4 Ghz | GPU: Gainward 8800 GTS 512 mb | PSU: Corsair 550 W | Moderkort: Asus P5k Premium | Minnen: Corsair XMS TWIN2X 2048 mb | HDD: Seagate Barracuda 250 GB | Övrigt: Windows Vista Home Premium 32 bit

Permalänk

Joel1992: Hehe Ja de va ju precis de jag sa till frugan

Hato6: Hmmm en LAN buss säger du ? fan hmm får fundera på detta

Permalänk
Medlem

9p.. Riktigt nice. Funderar på något åt det hållet själv, Fast med snäppet färre datorer. Kan tänka mig att du och dina polare har många roliga timmar framför er.
Anledningen till "9an" är att jag tyckte det var FÖR städat . jag föredrar det lite stökigare. Men det är väl från person till person. Antar att det kommer bli lite "snyggare" då lokalen är "in gejmad"

Visa signatur

| i7 920 @ 3.8 - 6GB - GTX285 XXX - 3150GB - 22" / 30" | Precision M65 |

Permalänk
Medlem

Vart fick du ditt Razer Tarantula ifrån? Jag har letat land och rike runt men hittar inte det tangentbordet nånstans.

Permalänk
Medlem

GRYMT men en fråga, har du rånat en bank eller? 10p

Permalänk
Medlem

Ja, vad säger man? 10p

Visa signatur

Asus Rampage Extreme I QX9650 @4,2GHz I Corsair Dominator GT 1600MHz I 5870 Matrix Crossfire I raid0 32GB SSD Corsair Extreme I WD VelociRaptor 150GB I 3st WD Caviar GP 500GB I Corsair HX 1000w I Lian Li PCX2000 I Samaung P2350 I Logitech G19 I Logitech G9 I 3DMark06 P24295 I 3DMark Vantage P20866 I

Permalänk

warsow är as kul

du vart lite snål med dina kompisars mus/musmatta ;D

Visa signatur

Antec 300 | i5 2500k @ 5Ghz | Corsair H50 | ASUS P8P67 | GTX295 | 8gb DDR3 1333mhz 7-7-7-24 | Samsung Spinpoint 320gb + WD 320gb | Intel X-25M SSD 80GB | Windows 7 Pro 64bit

Permalänk
Medlem

nybyggda* argh!!

Men det var ett jävla jobb du lagt ned, oerhört imponerande. Hade gärna LAN:at där, tycker dock att du bör ta lite betalt av m8s som typ ett stöd till dig som "host" varje gång. Du har ju trots allt lagt ned sjuhelvetes massa tid och pengar på detta.

edit:

antar att du sitter och "ghostar" dom andra bakom den stora skärmen när ni lirar? ;D

Permalänk
Medlem

Om du är miljonär 10p och om du inte är det 10p spelar väll fan ingen roll vart pengarna kommer ifrån!

Permalänk
Medlem

Jag är också mer intresserad av Arcadmaskinen... MAME eller riktiga grejer?
Skärmen såg skitstor ut..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooNWeeD80
Ja man tackar för poängen

Vihan: Stalker clearsky då?

Btw.. nån som vet bra guider hur man drar upp dedicated server för cs:source TF2 osv.. me mods, typ gungame å sånt kul

Sitter nån med grymma server cfg's så får ni gärna dela med er då folk snart dimper in

css så kolla på www.brutalcs.nu

regga dig o kolla guiderna

http://www.mani-admin-plugin.com/

bästa källan

Permalänk

riktigt nice där hade jag velat lana 10p!!

Visa signatur

WS: E6550@3710mhz True | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2048mb Corsair XMS2 1060mhz 5-5-5-15 | Sapphire HD4850 512mb 720/2200 | Wd 250gb | Corsair TX 750W | Samsung Syncmaster 959NF |

Permalänk
Medlem

Ser riktigt trevligt ut fina saker i burkarna med lär kostat en del ;D

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

Oh fyyyfaaaaan!

/gief!

Visa signatur

Jag har också en dator, eller sju..

Permalänk
Medlem

Oj oj oj, helt skitcoolt som Lezziter sa.
9p, ej 10 då de faktiskt inte var nån modding, eller OC.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

10p!! Du och dina kompisar känner er väl tvugna att lana varje kväll nu.

Permalänk
Medlem

Juste. Kan ju till lägga.
Det där med dedikated server till CS:s. Googla på det. Hittade en massa guider på det när jag själv funderar på att göra det. (då laddar du hem något program osv...)
Sen finns det att ladda hem ett "Tool" på steme också, som heter "Source dedikated server". (eller liknade)
Men du måste ju öppna lite portar osv... (i alla fall om du ska ut på internet med det)
och det är ju inte säkert....plus att du säkert redan vet hur man gör det...

Om du inte vet det....så har jag två bra länkar på hur man öppnar portar på router.
Snackar även nu med alla newbies där ute. (Är själv en sådan så )

P.s ber om ursäkt om det är en Massa stav fel i detta. Trött som stryk när jag skriver.
Så nu är det dags att sova.
Peace out
Vidstig

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 3.0Ghz | 2048MB DDR2 | 1Tb 250Gb HDD | Nivida GTX 260 | 2x 23tum Acer Skrämar

Permalänk
Medlem

jösses vad snyggt! var bor du nånstans? jag skulle lätt betala en slant för att lana där -)

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem

Gav en 9:a. Minus för särskrivningen

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Vill ha! 10p!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av menigen
Diablo 2 LoD är väl roligt att lana ? Men det är ju knappt att dina burkar pallar det :/

Skojar du? D2 släpptes på den publika marknaden 2000, kolla hårdvaru-kraven Grymt kul spel för övrigt, men det bästa lanspelet någonsin är ändå Savage2 !

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

De är ju knappt så man tror dig xD

Fan du äger vår gymnasieskolas nätverk med cat5..

Permalänk
Medlem

Detta är ju bara sorligt...

Visa signatur

Die toten hosen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAfud
Detta är ju bara sorligt...

Sorgligt?? för vadå?

Permalänk
Medlem

säger bara

att detta är min dröm!!! XD

Visa signatur

If the facts don't fit the theory, change the facts

Permalänk
Medlem

passar den till dig... "vänster" ( ;

Grymt nice, 10p

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joel1992
ser att det är en del personer som tycker att det är konstigt att lägga ner 70-100 tusen på en lan lokal, men t.ex. om han hade köpt en motorcykel till sig själv för 100 000 då hade nog inte så många reagerat. dessutom kan man använda en lan lokal tillsammans med alla sina vänner. det blir trångt med 12 pers på en motorcykel.

Man tar en av sina kompisar på hojjen sen vågar ingen annan åka med. Men upplevelsen den första vännen fick sitter inprentad i honom/henne på ett sätt som bara sjuka Lan'are skulle komma ihåg ett Lan.

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Låter lite som att fixa prylar så får du kompisar.
Kanske fel sätt att gå tillväga.

Men snyggt gjort! Du pröjsar för alla datorer som ni skall LANA på?

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Snyggt bygge

Glöm inte bara att uppgradera när ATI 5-serien kommer

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Snyggt!, det var ju det där man drömde om när man var ung och lanade varje vecka.

Angående spel så tycker jag det saknas lite RTS, ex Command & Conquer Generals ZH eller Age of Empires 2/3. Moden Natural Selection till Half life är ju också en riktig LAN-klassiker, väl värt att prova!

Visa signatur

| AMD Phenom II x6 1100T @ 4 GHz || Thermalright ultra 120 eXtreme || Asus Crosshair IV Formula 890FX |
| 8GB Corsair Vengeance LP @ 7-8-8-19 1500 MHz || Asus GTX 560 ti directCUII @ 1000/2300 MHz |
| Adata XPG SX900 512 GB SSD || Corsair HX Series 520W || Antec p182 |